3-1-2011

Har inte bloggat på några dagar nu, men allt är bara ok, har bara inte haft ork att sätta mig framför datan då jag jobbade helgen efter nyår och det var en ganska känslosam och jobbig helg med ett dödsfall i hemmet, iofs *väntat* men det kom lixom ändå som en chock på nåt vis och det var första gången som jag var med och gjorde iordning en död människa! Inte det allra roligaste precis, men gick ändå förvånansvärt bra.
Ja som sagt så hade vi en bra Nyår med god mat och lugnt och skönt och jag satt uppe till ca halv 2 för att sen sova ett par timmar innan det var dags att stiga upp och jobba.
När klockan slog 12 så satt Mr D och jeppe ute i tunnan...jag stod i uterummet och kollade på raketerna tillsammans med Denise, Felix var inomhus och en aningens orolig och smulan hon gömde sig under badkaret och vägrade komma fram därifrån förren det var alldeles lugnt med raketer..så hon var jätterädd helt enkelt!!
Jag hade fixat till väldigt god mat och det blev jätteuppskattat..
till förrätt hade vi taco krustader
till middag blev det marinerad helstekt fläskytterfile med potatiskaka och champinjonsås o broccoli, det var VÄLDIGT gott och recept ska komma!! ;))
kommer helt klart att tillaga det fler gånger.




Denise och jag spexade till oss lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0