avslappad? Hmm...nä!



Nej jag känner mig idag allt annat än avslappnad!! sen jag kom hem klockan 4 så har jag hållt på att dona och ha mig här hemma och allt bara för att pappa o Ingrid kommer imorgon..*phuu* inte för att de är kungen och drottningen men man vill ju ändå ha städat och iordning när det kommer hit folk!
Dom ska ha boupptäckning imorgon på farmors lgh och saker och eftersom det kommer dröjja ut på tiden så frågade dom om de fick sova över här hemma, och själklart säger man ju :jadå*..(även om jag inte alls känner för att ha folk hemma) men, men...nu är det ju ganska länge sen de var här hemma så jag får ju ta och bjussa på middag, så japp jag har lagt köttet i marinad och imorgon ska jag be att få hjälp utav Denise med att skala potatis.
Så det enda jag kommer att behöva göra imorgon är att torka av golven här på nedanvåningen och sen bara inrikta mig på middagen när jag väl kommer hem från jobbet!
Känner mig ganska trött ikväll men det är väl tack vare att man känner sig stressad till MAX!!
Ska i alla fall snart krypa ner under täcket och bara Zzzzzzz.... känner att jag behöver Zzz-narka ut ordentligt!!

sov gott!! för det ska jag göra!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja..gäster. KUL att träffas, skratta och umgås...men ändå så tar det på MINA krafter :)

Blir så intensivt och jag mräker mer och mer att jag är beroende av att ha saker på mitt sätt..som jag brukar..hm...

Hoppas du hann med det du skulle och fick en bra kväll.

2011-01-07 @ 23:34:25
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0