balsam-metoden???

Japp Lisette nämnde något om balsam-metoden om man ville ha sitt hår krylligt och eftersom jag misstänker att jag har liiiiite självfall så vill jag gärna testa denna metod där det visar sig att om man enbart tvättar håret med balsam och inte med shampo så ska kryllorna komma tillbaka och bli snygga?? Hmmm...Tjaaa...VARFÖR inte tänkte jag!!! så idag har jag enbart tvättat håret med balsam och gnidit in mouse i det och sen torkade jag det på svag värme på fönen och jo det blev riktigt fint och lockigt!!! Däremot är det väl inte meningen att man ska kunna se det med en endaste gång, kanske var det inbillning, eller oxå var det mousen som gjorde att det blev det där *lilla extra*?? jag vet inte?
Vad Lisette sa så ska man ju ha speciella hårprodukter för att testa på detta, .....MEN....nu ville ju jag testa på det redan idag och kommer att fortsätta för att se hur det blir!




Osminkad o ful, men kolla så fina kryllor!!! Dock är det kanske bara denna gången det blir så, men jag blev riktigt nöjd med mitt nytvättade hår idag. Och visst måste jag väl ha liiiiiite fall i mitt hår? Menar det är säkert 3 år sen jag permanentade det och kryllorna sitter väl inte i så länge efter en hempermanent?
Ska bli spännande att se fortsättningsvis resultat på att enbart använda balsam i håret i alla fall och jag lovar att dokumentera vad som händer med mitt hår! ;)))

Jaja, nu ska jag stoppa ner mig under täcket, ska upp tidigt imorgonbitti så nu tackar jag för mig och önskar er alla en bra LÖRDAGKVÄLL!

kramis!

Kommentarer
Postat av: Jayne

woooow... Jag har också börjat ana lite självfall i mitt som man kan "locka" fram så kanske jag ska prova detta jag med... ???

2011-01-30 @ 13:33:55
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0