seg Lördag

Så var det Lördag och man är seg som bara den, jag har suttit,legat på sofflocket hela dagen eller ända sen pappa och Ingrid åkte iväg i förmiddags..inte för att det blev jättesent igår men all kraft har lixom runnit av en nu efter stressen jag hade igår och i förrgår, lite jobbigt att ha folk hemma en kväll efter jobb men allt gick bra och jag hant med allt som jag hade att fixa innan de kom. Kvällen var trevlig och det bestämdes att vi imorgon ska hem till farmors lgh och se om där finns något som vi vill ha, Eli kommer att möta upp oss där hemma, kommer att bli jobbigt att gå in och plocka farmors tillhörigheter men bättre att vi får ta nytta av sakerna än att det bara ska slängas!!
Ikväll blir det bara till att slöa framför Tv:n så jag hoppas att där kommer något intressant? har inte ens kollat igenom tidningen idag!!
Nu ska jag kolla i kylen och se om man kan hitta på något att äta eller om det bara lär bli nån smörgås eller nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0