snarkfamiljen

Ojj, vad jag sussade länge och väl imorse, riktigt skänt var det! Jag vaknade färst vid 9 tiden men jag kände mig så seg att jag bestämde mig fär att krypa ner under täcket igen och där blev jag sen liggandes till halv 12 då Denise skickade ett sms och talade om att kvartsamtalet skulle vara klockan 1. Så ja då var det ju bara till att asa sig upp, hur ogärna jag än ville! Efter samtalet gick jag upp till Konsum fär att handla till dagens middag som har bestått av kättfärslimpa,klyftpotatis och pepparsås, Jättegod kättfärslimpa var det.
När mr D kom hem så hade han planer på att bärja fixa storarummet, där ska målas vitt fär att få det lite ljusare där inne, sen ska jag käpa ny soffa så Jeppe ska få soffan som vi har nu och den hämtar han ev nu i helgen, Kommer bli ganska rärigt en tid framäver, men i slutändan blir det nog bra och fint.
Efter storarummet så kommer det bli Lisettes gamla rum som ska gäras vid, jag ska ha det till mitt egna sovrum, kommer bli så skänt att få eget sovrum eftersom Mr D snarkar som bara den och det gär ju även jag :) så ibland slår vi nästan på varandra fär att man ligger och lyssnar på när den ena snarkar!!
Oftast går Mr D och lägger sig innan mig och då snarkar han fär kung och fosterland när jag sen väl går och lägger mig, och då är det ju jättesvårt att somna! Man ligger bara och retar sig på Oljudet! :=)
Så jo jag ser verkligen fram emot att få ha mitt egna sovrum!  Men färst är det som sagt storarummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0