taxen lisette!

Vilken underlig dag det har varit idag på jobb, den har helt enkelt kännts konstig..men jag tror att det beror på att Lisette har varit och jobbat *dagen* man är inte van vid att se henne så tidigt eller typ att vi jobbar tillsammans, hon hjälpte mig med en del saker..bl.a då att gå och lämna tvätt till ett par som jag tvättat till och när vi står där i trappen och ska överlämna rentvätten så kommer det ut en liten go hund

LISETTES ÄLSKLINGSRAS!!!
gissa vem som smälte som smör i solsken??? hahaha...
och visst var hon söt den avlånga filuren med korta ben ;))
KAN NI GISSA VAD FÖR RAS???

JAPP JUST DET


GANSKA EXAKT EN SÅN HÄR VAR DET OCH SÅG UT NÄSTAN LIKADANT!!
jättesöt tycker även jag och att se glimten och glädjen i Lisettes ögon fick mig att tänka tillbaka en aning.
Detta var den rasen som blev min s.k första älsklingshund oxå..kommer så väl ihåg det..
Det var fest och Nisses syster Siv skulle komma och då skulle hon ha sin hund med sig, (just då visste jag ju inte vad det var för en hund men när jag väl såg denna söta underbara hund så smälte även jag som smör i solsken)
Jessica hette hon och hon var mer strävhårig men så UNDERBART SÖT!!
Det blev även snack om att siv skulle åka hem och lämna Jessica eftersom hon inte gillade oljud (fest ju) och då blev jag som flicka VÄLDIGT,VÄLDIGT TJURIG,ARG OCH LEDSEN!!
Och efter ett tag som jag visat mina dåliga sidor så bestämdes det att Jessica fick vara kvar på festen på ett vilkor!!
ATT JAG SKULLE FÅ PASSA HENNE!!!
Och ni kan ju förstå att jag inte sa NEJ ;))

Tycker bara det är lite märkligt att Lisette har blivit förtjust i just Taxar? eftersom det var just den rasen som jag kunde göra ALLT för just den kvällen!!

Och jaa...nu kommer mina konstiga tankar:

kan det ha varit Lisette som egentligen var den där Jessica?? alltså att hon levt som en hund innan hon kom in i min mage typ? och just därför älskar hon taxar så mycket som hon nu gör? och att jag ev kunde känna ett samband mellan Jessica och mig? för det gjorde jag verkligen med den hunden!! Hmmm.....

HAHAHA...KALLA MIG GALEN...KALLA MIG VAD DU VILL, MEN JAG TROR PÅ DET DÄR OCH INGEN KAN TA DEN TRON IFRÅN MIG! ;)))



Och ***visst*** liknar hon en liten Tax??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0