gomorgon Onsdag!

Vaknade idag av att jag hade solen i ögonen :) Visst är solen skön på alla sätt och vis men knappast av att vakna av att ha den i ögonen ;) Kollade ut och ser en himmel som är alldeles blå, utan ett moln!! Så härligt!
Jag hade tänkt åka till Ikea, men icke!! Inte nu när det för en gångs skull är så här fint.
Även igår var det ju fint men då var Denise och jag på Bio och såg *something borrowed*



En Helt klart Godkänd film om man gillar romantiska och lite roliga filmer?
Det är alltid roligt att gå på bio, det blir ju en helt annan kvalite på bioduken än som att sitta hemma och titta på Tv, och ett helt annat Ljud!
Det var meningen att vi skulle ta något att äta efteråt men både Denise och jag blev mätta utav popcornen och läsken :) så vi hoppade över det där med att äta nåt.

Idag blir det bara att pressa i trädgården och bada i tunnan när det blir för hett :)  Sen grilla något gott tillsammans med lite sallad.
En perfekt sommardag helt enkelt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0