hinner inte med

Så känns det just nu, sista veckan innan man börjar jobba så ska tydligen ALLT hända :) och det känns lite som *hur ska jag få tiden att räcka till* ?
Men med planering så går väl allt förhoppningsvis.
Idag ska vi då på en liten fest hemma hos Christoffers föräldrar, ska bli jättespännande att träffa dom eftersom det är första gången och PÅ TIDEN!
Sen har precis mitt egna sovrum blivit klart och nu måste jag ut och kolla säng och annat.
Nästa vecka vill pappa o Ingrid att vi kommer upp för en dag och Igår ringde Jeppe och bjöd oss till Landskrona Torsdag eller Fredag för då är det karneval där uppe.
Sen har jag ju då sjuka kissen här hemma som idag har börjat längta ut och som jag måste ordna kattvakt till, Felix är redan hemma hos Birgitta , hon ville passa honom ett par dagar.
Jag får helt enkelt höra med dottra Lisette om hon kan ställa upp? annars vet jag inte hur vi ska göra?

Skönt i alla fall att solen tittar fram från en blå himmel, det gör ju att man kan ta tag i lite fler saker.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och se om jag kan hitta mig en fin säng.



en sån här kanske? ;))


Kommentarer
Postat av: jayne

Ha ha ha ha ha VILKEN säng!!! Ha ha ha ha. Hoppas du hittar en mysig och skön säng!

Kan hålla med om det där med massor att göra sista veckan.... jag tror jag kommer få detsamma....har en aning om det :)

2011-07-09 @ 20:40:36
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0