jag ser en ljusning :)

Idag har smulan blivit av med sitt dränage och visst är hon fortfarande lite bitter, men det kan ju bero på antibiotikan? det var länge sen jag såg henne så pigg som hon varit idag fastän hon inte är den där riktiga smulan ändå..men det är en ljusning på eländet i alla fall och det gör mig så lycklig.
Hon fick på sig en tallrik när hon kom hem för hon är väldigt,,väldigt deprimerad utav kragen..då bara sitter hon med huvudet nerböjt i golvet och vill inte flytta på sig. När hon fick på tallriken så var hon genast mer med på noterna.
Däremot måste man ju kolla henne hela hela tiden så att hon inte sticker och gömmer sig under soffan t ex och att då tallriken lossnar, för hon får ABSOLUT inte slicka på sina sår där dräneringen har suttit.

Lite foton från idag efter dräneringen



Såren efter dräneringen..får inte täppas igen så full koll fortfarande!


Njuter av att slippa den eländiga kragen! ;)


Här busar dom lite med en mus som kom innanför dörren :)



Mina små fispluttar!!

Kommentarer
Postat av: jayne

SKÖNT!!!!!!

Hoppas hon blir helt kry nu snart, är hon sugen på att gå ut?

Minns när Elvis blev attackerad en gång, av fåglar, han vågade inte gå ut på ngn dag.

Ha det gott.

2011-07-17 @ 00:19:20
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: lisette

mina småå tullisaaar!

2011-07-17 @ 01:58:51
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0