måste klippa mig

Och vem frågar man inte då?
om inte sin kära lilla mor



Hon har alltid varit en *KLIPPA* på att klippa hår...ja inte för att hon kan frisyrer o så längre men klippa topparna kan hon i alla fall och ibland när hon har klippt mig så  ligger typ halva huvudet på golvet när man tittar ner, man känner lixom sig sådär konstigt ÖDE på ena sidan och man undrar *varför* sen råkar man titta ner på golvet och JAPP DÄR HAR VI FÖRKLARINGEN!!
halva huvudet ligger där ju!...då har hon RÅKAT klippa en bit för mycket av ena halvan... och då måste hon såklart fortsätta med andra halvan bara för att det ska bli *JÄMT* sen slutar det som jag sa....halva huvet e kvar o ganska fint! resten av halvan ligger på golvet och bara *skriker* HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP* hmmm...sen får man låta den där öde-delen växa ut och bli fullständig igen, TILLS NÄSTA GÅNG MIN KÄRA LILLA MOR TAR TAG I SAXEN.

I LOVE YA MIN LILLA MUMMY!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla dotter. Jag ska så sant klippa dig o tunna håret. O då blir det kanske så nästan allt ligger på golvet.Sen vad det beträffar om likheter kan vi diskutera .Men du vet att jag har ett gammalt foto på din mormor när hon var liten o hennes syskon. Men vem liknade Lisette där (jo min moster Ebba) kommer du inte ihåg va Jesper sa.Varför har ni klätt ut Lisette.Du kan ju själv ta foto på det. Kram från din knäppa Mamma.

2011-07-03 @ 20:04:30
Postat av: jayne

Oj hjälp...klipper din mamma i huvudet också??? :)



Kram på dej, jag är säker på att du blir fin i håret.

2011-07-03 @ 21:38:42
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0