nytt sovrum o ny säng

Nu ÄNTLIGEN är mitt egna sovrum klart och inatt ska jag sova där inne själv i min nyinköpta säng som jag inhandlade idag från ikea, både stomme, resårmadraser och bäddmadrass..jag är SÅ LYCKLIG, och det kommer bli såå fint när det är klart :) för just nu står ju bara sängen där inne, inga tavlor,gardiner, blommor och annat smått som får ett rum att se hemtrevligt ut, men det kommer efterhand, redan imorgon efter jobb kommer jag sticka till ikea för att kolla ev småsaker :)

så här ser min säng ut och mitt egna sovrum.






Det jag ska beställa idag är en sängkappa med volanger..Lisette har en sådan på sin säng och det är bara sååå gulligt.
Nästan rädd för att gå och lägga mig idag för tänk om jag sover så djupt och gott att jag inte vaknar imorgonbitti *hihi* risken finns ju där...en hel 160 cm säng för sig själv..ingen som Zzzzzz brevid en...ingen som fläker benen över en, ingen som ligger mer på min sida än på sin egna sida.
My good..jag kommer sova som en prinsessa!! hahaha...TRO MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0