osminkad och redo för GONATT!

Ja nu har jag nyss tvättat bort smink, borstat gaddar och satt på mig nattakläder i form av ett Linne :)
Men trött????? näeeee...det är jag inte! så blir nog att sitta och kolla lite film med Denise nu när hon har kommit hem, få se om filmen hon laddat ner på datan här kanske är klar?
Snart måste man nog ändå börja tänka på att vända på dagarna/kvällarna igen..annars kommer jag få ett elände den dagen jag ska upp och jobba :(
Man sitter ju lixom uppe ganska mycket längre på kvällarna än vad man gör när man jobbar och japp, det kan ju bli ett litet problem sen om två veckor.

Imorgon ska det bli en bra dag! då har Denise och jag planerat lite saker :)

MEN NU SÄGER JAG NATTI...NATTI OCH PÅ ÅTERSEENDE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0