Söndag och tre små söta...

Idag har jag träffat dom tre sötaste tjejerna man kan tänka sig, Mina tre ungdomskompisar Eva, Jayne och Petra..och inte nog med att de är söta o ser likadana ut nu som för tjugo år sen, dom är dessutom fortfarande supergoa alla tre, och lika jordnära som förr i tiden...Ingen av oss har typ blivit *mer än den andra* utan det är på samma villkor idag som det var förr..det enda man märker är att vi kanske är *mer vuxna i våra resonemang* Jämfört med för 20-25 år sen :)) men vi pratar normalt med varandra och kommer bra överens..Vi snackade om att ta en tur till Ullared ihop och hyra en stuga för en natt..det hade verkligen varit jätteroligt, så jag hoppas det blir av :)
Vi träffades på margaretapaviljongen vid pildammarna (Resturangen där)
Eva o jag tog varsen chiabatta med ost o salamifyllning och jayne o Petra tog kaffe o kaka.
Satt och pratade några timmar om ditt och datt och tiden den bara lixom rusar iväg när man har det trevligt, synd bara att den svenska sommaren är som den är!! Hade varit så skönt att sitta ute med dessa tre solstrålar men istället fick vi sitta inomhus eftersom det är mer höst än sommar :(

Ser fram mot nästa gång tjejer!
kram på er




I LOVE YA GIRLS!

Jaja...nu är jag hemma och det regnar och blåsEr fortfarande lika höstlikt som igår, så nu ska jag tända lite smålampor och krypa upp i soffan med en filt och kolla på en gammal,gammal film som Denise laddat hem

*FUCKING ÅMÅL*  :)))

Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint skrivet... Blir ju helt rörd hihi.. Men jag håller med dig. Tycker att det är så kul att träffas.. Och kul att vi bara kan ta vid där vi senast slutade prata... Ser fram emot nästa gång.. Kram

2011-07-24 @ 18:28:02
Postat av: Petra

Så fint skrivet... Blir ju helt rörd hihi.. Men jag håller med dig. Tycker att det är så kul att träffas.. Och kul att vi bara kan ta vid där vi senast slutade prata... Ser fram emot nästa gång.. Kram

2011-07-24 @ 18:28:26
Postat av: eva

Ja, det var verkligen fint skrivet. Men så tycker jag om er också. Känns kul att vi alla är på samma nivå. När jag kom hem ställde jag mig vid spegeln och usch vad mitt hår har blivit vitt, det är inte så grått utan mer vitt. Hjälp dags för nya slingor. Ni andra ser ut som vanligt men jag tycker usch vad man åldras nu. Ha, ha.....

2011-07-24 @ 19:08:23
Postat av: jayne

:)

Samma tankar och det är ju ett bevis på att vi är bästisar!!!

Jag är så glad för att vi träffats igen och vill täta kontakten mer :) Inte så att tvånget ska finnas men träffas lite oftare än en gång per halvår i allafall.

Ni är goooooooa...

2011-07-24 @ 19:32:54
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0