Lördag

Lördagen har varit jättebra, Igår hämtade jag Lisette och vi körde till Ikea..Tog en fika där med köttbullar och mos och sen gick vi och småkollade lite på allt och inget :) Jag köpte mig några tavlor till mitt sovrum och ett överkast och jag såg ut två sängbord som jag vill ha och även lampor som jag ska ha när jag köper sängborden :)
Sängkappa hjälpte Lisette mig att beställa på Jotex så den får jag förhoppningsvis hem om ett par dagar :)
Persienner köpte jag oxå men dom har inte kommit upp ännu, förmodligen kommer dom upp imorgon *L*
Ja sakta men säkert så blir det mer och mer så som jag vill att mitt sovrum ska se ut :))
Jag hade ju köpt flintastek plus att jag hade lagt kotletter i marinad för att grilla...men Hmmm...det regnade ju hela kvällen, så jag fick ta och steka köttet på spisen, men det gick ju bra det oxå även om det är godare med grillat!
Vi hade det jättetrevligt och satte oss för att kolla in en skräckfilm ;) 


Två rostavlor köpte jag mig :)


Det vita överkastet som ligger på sängen köpte jag oxå..(syns inte så jättebra) men det är jättefint.


Dom här fyra tavlorna köpte jag oxå eller motiven+ tavelramar och dom hänger precis vid dörren när man kommer in i sovrummet. Söta eller hur?


Lisettes gamla klädhängare får oxå göra mig sällskap i mitt sovrum :) Bara skorna som fattas på den.

Ja som sagt lite i sänder gör att det till slut blir VÄLDIGT BRA :))
Det jag ska ha nu framöver är:

2 runda söta sängbord
2 lampor att sätta på sängborden
sött påslakansett med rosor
vit gardinkappa
någon tavla till/ spegel?
söta gardiner (men det blir när jag fixat mig en symaskin)
tre söta mattor ;)

Ja som ni förstår så vill jag ha det *sött* i mitt sovrum...fräcsht och sött och Romantiskt! och så kommer det bli till slut när allt e klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0