what to do?

Vilken härlig känsla av att få släppa ut madame smula igen!
Först var hon väldigt försiktig men sen rätt vad det var så försvann hon in bland buskarna och upp mot skolan och gissa om jag varit nervös över att hon skulle stöta ihop med den *dumma* katten? Men nej..nu ligger hon inne och bara kopplar av på dynorna i uterummet.
Men visst blev hon glad över att få komma ut i friska luften igen :)


ögonblicket efter att hon gick ut!


kollar runt lite nyfiket så att inte *dumma katten* är i närheten


sen VIPPS....VOPPS in ibland buskar och snår ;))

men hon har ändå varit i närheten av hemmet hela kvällen, kommit in och kollat läget med jämna mellanrum och eftersom hon nu vet att hon får gå ut igen så har hon faktist slocknat på dynorna i uterummet, Jag trodde ju ärligt talat att det skulle bli svårt att få in henne igen och att hon då ev skulle stå och jama för att få komma ut igen? men nej.....jag har nog en väldigt snäll misse tror jag? eller oxå så vet hon om varför hon har fått vara inne så länge..hon kanske *VET* att jag bara har skyddat henne och tagit hand om henne?
Ja dom är ju mer förståndiga än vad man tror! :)
Tallriken kring halsen plockade jag oxå bort från henne idag, så det är lixom två stora saker på en gång för henne som har hänt på en och samma dag :)
Först då tallriken och hon kände sig genast fri!
Sen att jag öppnade dörren för henne!!
Det är så kul att se sin katt glad igen...för jo det är just det hon är
GLAD!!!!

Mitt öra är däremot inte så glatt i humöret och inte jag heller psykiskt...
Visst det hjälpte en stund med den där revaxören och jag kunde typ höra HELA VÄRLDEN...men efter en stund började *lockkänslan* komma tillbaka o jag blev mer o mer irriterad, så nu har jag sprutat in ytterligare revaxör. :((
Jag vill ju bara kunna HÖRA normalt!
vad ska man göra????

fyy fabian för att bli döv!! man mår helt enkelt fysiskt och psykiskt dåligt (mest psykiskt)


Nu ska jag snart spola örat igen och förhoppningsvis lossnar den dj-a vaxproppen?!!!!

I HATE THIS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0