blixt och dunder och gröna naglar

Ja nu har det då börjat mullra och blixtra ännu en gång men än så länge sitter jag i köket ;) blir det värre så hamnar jag snart inne på toaletten, vilket jag alltid gör när det åskar kraftigt! Kan bara hoppas på att det bara är lite sådär småmuller ikväll?
Tänkte i alla fall visa mitt snygga nagellack som jag köpte idag, riktigt fint tillsammans med solbrännan måste jag säga :) och passar utomordentligt till vita och svarta kläder.




Härligt grön nyans




inte världens bästa målning förstås men visst är det en läcker färg? och till den färgen skulle man ju nästa ha långa naglar, så kanske snart dags att fixa till sig det.

NU STARTAR NEDRÄKNINGEN FÖR MIG....

ska bara jobba imorgon och på Fredag sen är det

BYE..BYE NYDALA FÖR HELA 5 VECKOR!! ;))

Ska bli så nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0