cupcakes,cheesecake o mattor

Sitter här med morgonens första kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag? Ännu kan man ju inte ligga och pressa i solen för den lyser ju som sagt med sin frånvaro :(
Nä jag funderar på att åka ut och kolla mattor till köket, så antagligen blir det Ikea, där är det alltid kul att gå och kolla, man hittar alltid något att få med sig hem :) Om nu inte det blir mattor så lär man ändå komma hem med annat.
Sen är jag sjukt sugen på att testa mig på såna där cupcakes som är så populära, så i eftermiddag kanske det blir lite bak här mitt kök oxå? 
eller varför inte en cheesecake? det har jag heller aldrig provat mig på så det låter oxå ganska spännande :)

Vi får väl se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0