lite resfeber har man allt!

Håller på att packa inför sthlmsresan som kommer starta imorgon mellan 03:00-03:30 nångång, ska bli skönt att komma iväg så tidigt eftersom det då säkerligen är mindre trafik, jag som är så skrämd av att *åka* bil. Gillar det inte alls men ska ändå försöka koppla av så gott det går.
Mr D har nyligen brett ett par smörgåsar som vi ska ha med oss och vi ska även koka en kanna kaffe att ta med.
Sen kommer vi väl stanna mellan varven för att kissa/röka/sträcka på benen ;) ev ta en fika någonstans?
Ska bli ganska skönt att komma hemifrån ett par dagar faktist och idag kommer Jeppe för att stanna tills vi kommer hem igen antingen på Fredag eller Lördag?
Svårt det där med packning, det är det alltid och jag har en förmåga att ta med mig alldeles för mycket,kunde knappt stänga min resväska :) men bättre att ha för mycket än för lite kan jag tycka.
jaja,,,dags att fortsätta med packningen här!

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0