tid-misstag


Jag trodde jag skulle tvätta nu klockan 12 men så nu när jag var ute i tvättstugan för att kolla fall i fall så visar det sig att jag satt upp tiden mellan 7-12 *suck* nu får jag bara hålla tummarna att där inte kommer någon och tvättar mellan den tiden!! Men jag kan ju inte ta tvättstugan förrän klockan 13, har de inte kommit en timme efter att passet börjar så får man lov att börja tvätta.
sååå störigt..måste ju tvätta upp nu innan färden går till Eskilstuna, men i värsta fall så var det ledigt imorgonbitti.
Har nyss stoppat i en maskin här hemma, men jag har ju inte så mycket plats att torka det på så här kan man ju lixom bara ta en maskin lite då och då.
jaja..det är typiskt MIG att missa min egna tid!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0