tomgapet

Gomorgon!!
Idag står det handling på shemat för som jag sa igår så gapar kylen tom här hemma


så det ska bli skönt att få hem lite mat igen, ska även köra och se om jag kan hitta mattor till köket, oxå måste jag ha en ny golvmopp för den andra bröts mitt av på stången.
Idag ska Denise med sin klass till *svarte* i ystad men det är ju inget vidare badväder, kallt som sören i vinden och mer moln än sol på himmlen :( men dom ska även grilla korv så det kan ju bli trevligt för dom ändå.
Sen imorgon är det skolbal för dom :) så vi ska hämta henna mitt i natten vid törringelund.
Det ska bli skönt när de slutar skolan så att man slipper allt mopedkörande här utanför..Ibland kan man bli så irriterande på det där moppeljudet och ibland kör de som galningar fram och tillbaka, fram o tillbaka.
Nu ska jag få i mig lite frukost i kroppen och sen blir det



så på återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0