trött dag

Nu är Denise på balen vid törringe, jag kunde inte ta foto på henne eftersom hon gick hem till en vännina och gjorde sig i ordning hemma hos henne..men jag ska ta foto på henne när vi hämtar henne klockan 12 och hon har ju lånat min kamera så jag hoppas hon har tagit lite foto därifrån.
Har varit trött och slö hela dagen och nu känns det som att man saknar det där härligt varma vädret..vill kunna sitta ute i trädgården och kunna hoppa i tunnan för att svalka sig mellan varven!
Får kanske inte lika tur med vädret denna sommaren? *snyft* ikväll känns det lite mer som höst och nu har det nyligen regnat. SUCK...
Ska ta mig en runda med Felix nu så han får komma ut sin sista runda, sen är det bara till att kolla lite tv tills det är dags att hämta hem Denise

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0