tvättdag

Idag har väl vädret varit lite sådär, både moln och sol om vartannat, men ändå inte sånt där sola kroppen väder :(
och det är ju trist som bara den. Man blir så rastlös när man går här hemma och inte har något att göra.
Denise ville gå på Bio men fick neka henne det idag eftersom hon har fått ganska mycket pengar på sista tiden och jag kan inte springa och ge henne varje dag, då har man ju inget kvar resten av semestern.
Vet inte om hon blev sur men jag struntar i det, hon är ganska bortskämd att få som hon vill..men idag hade jag bestämt mig för att NIX...nu får det vara nog för ett par dagar.  Hon får helt enkelt försöka hitta på nåt som inte kostar så mycket pengar.
Idag har jag ändå fått tiden till att gå, har ju tvättat


Hade inte så jättemycket idag men det blev ändå 4 maskiner och när jag hämtat in det sista klockan 4 så ska jag fixa ihop en ost och skinkpaj, får bli det till middag idag :)
Just nu är solen framme så ska passa på att sätta mig en stund i trädgården, det gäller som sagt att passa på när fröken sol väl visar sig ;)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0