var tog sommaren vägen?

Nu börjar man bli lite smått irriterad på vädret, idag blåser det och det känns mer som höst än som nåt annat.
Var ute med felix för en stund sen och då använde jag en fodrad jacka t om *grrr* vad är det för sommrar vi har i sverige och enligt väderprognoserna så ser det inte ut att bli speciellt fint på hela denna veckan heller!
Eftersom vintern var så hård som den var så trodde man ju att det skulle kunna bli samma sommar som förra året för då hade jag minsann tur med vädret. Då hade jag sol nästan på varje dag under mina 5 veckor.
Ibland får jag bara sån lust att söka jobb utomlands och sen flytta dit,,typ till grekland eller nåt! Jag är så trött på blåst och regn och kalla vindar!

Men vädrets makter kan man ju tyvärr inte göra något åt
det är ju tur att vi inte behöver uppleva detta så ofta eller *aldrig* :)




Detta hade ju inte varit så kul att uppleva!!

Kommentarer
Postat av: jayne

JOOOOO Annette...jag hade kunnat få dig att gilla matte liiiiiiite. Idag fick jag barnen att vända en aningens... en sa " Detta var ju faktiskt lite roligt ändå". YES

Jag är ute efter att de ska tycka det är roligt efter dessa två veckorna, måste utmana mig själv också för jag vill inte alls jobba där längre...finns människor som bara är så...bläääää :)

men jag kan hålla med dig om att matteböcker är TRADIIIIIIIGT..och det är där en del av felet ligger helt enkelt. Vi gör mer praktisk matte.

Kallt ja..brrrrr..... usch usch... Kram

HUr blev det med daten nu då??????

2011-06-20 @ 18:23:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0