"att leva tills man dör"

Vilken otroligt bra föreläsning jag var på idag med jobbet, i mellanåt skrattade man så tårarna flödade :)
en helt enorm människa som verkligen gjorde skäl för sig att stå där uppe på scenen
Föreställningen hette *att leva tills man dör* och den presenterades utav Lisa Karlsson, en helt otroligt färgstark människa i både humor och grimaser och hon visste absolut vad hon snackade om, Så dagen har varit helt perfekt. God mat fick vi dessutom i form av italiensk buffe.
Det ända som var jobbigt var att sitta stilla så länge som man gjorde, man är lixom inte van vid det, även om vi hade våra bensträckare mellan varven. MEN Jag är supernöjd!!
Lisette berättade att hon hade varit på samma föreställning för en tid sen, men att hon  gärna såg om det och är det bra kan jag tycka :))
Nu är jag hemma och har satt på lite pasta på spisen, har kvar köttfärssås sen innan så det får bli restmat idag.
Imorgon är jag ledig och vad tror ni står på schemat då??

Japp...TVÄTT såklart! ;)

myskläderna är på, maten är på spisen, och nu ska jag bara koppla av resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: lisette

tack själv mamma ::

2011-03-16 @ 00:21:56
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0