en oas utav rök...

My good..jag har en fläskpannkaka i ugnen och när jag öppnade ugnsluckan för att kolla så bara väller där ut en massa rök...*HOST**HOST*HOST*.....Jag måste ha spillt någonting i ugnen för nu är hela köket rökigt och det luktar bränt, den ska få sig en rejäl uppfräshning imorgon, skuras från topp till tå.:)
Idag försov jag mig till jobb, jag hörde inte att min mobil ringde och när den sn ringde klockan 7 så var det Anette,min arbetskollega så det var ju bara stress och jäkt innan man kom iväg, men jag lyckades ändå vara på jobb till ca halv 8, men hela dagen blir på något konstigt vis sabbad när man försover sig.
Skulle egentligen börjat tvätta när jag kom hem men jag orkar bara inte idag, Inte nu när man har jobbat hela helgen, så jag får gå ut och kolla om jag kan hitta en annan tvättid. Ikväll blir det bara äta och sen krypa upp i soffhörnet och bara *vara* kanske där kommer något roligt på burken som man kan ligga och ZZZzzzzz....till :)

Fint väder har det varit idag men fortfarande ganska kallt i vinden!

Nu börjar det lukta liiite mer pannkaka här istället för rök, men det är knappt att jag vågar öppna ugnsluckan :))
men ut måste den ju!!

Ha en bra afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0