glass i stora lass!

så nice med fredag och sen veta att man är ledig hela helgen...Mmm...finns det någon skönare tanke? Jag tror knappast det :)
Men egentligen borde man ju känna sig lite friskare än vad jag gör just nu...Mår faktist lite illa och är fruktansvärt frusen, känns lite som om man har något i kroppen som inte riktigt stämmer överens med det normala! Men det går kanske över när jag har fått i mig några tuggor pizza som Denise och Fredrik är och beställer just nu.
Ja idag unnar vi oss en köbepizza ;) det var evigheter sen jag åt en sån och bara tanken kan få mig att dregla...ja i alla fall för en stund sen..Nu mår jag som sagt mest illa!
Men nu ska jag inte gnälla!!! IDAG ÄR DET JU SOM SAGT FREDAG!!! *YAMMMMII,,,YAMMMMII*  kan sova ut länge imorgon och det ser jag verkligen fram emot :))
Ska oxå njuta av en otroligt god glass som jag köpte med mig hem från jobb idag och den ena kassörskan sa
****har du smakat den där glassen EN gång, så kommer du ALDRIG tycka om någon annan glass än just DEN**** HMMM...naturligtvis är jag jättespänd på att få smaka den och om jag ska vara ärlig så var jag SÅ PASS NYFIKEN att jag faktist provtestade den på en liten tesked redan på jobb innan jag stack hem.
Mmmmmm!!! SÅ GOD!!! Den smakade sommar, och är säkerligen suveränt god en varm sommardag ;)

päronglass med marabou chocklad!








Visst ser den god ut?

Men nu kommer dom hem med pizza här, ska trycka ner en bit och se om jag kanske kan må lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0