kli i fingrarna!!

Nu har jag nyss kommit hem efter en liten shoppingrunda, egentligen skulle jag ju bara handla till dagens middag men det blev ändå lite mer, kanske dumt med tanke på att Ullared närmar sig men jag kunde bara inte låta bli, så det blev ett par supersköna mysiga byxor, två tunikor,och en cardigan och ett par örhängen


Byxorna var bara såååå läckra med lite häftiga dtaljer och dom satt himmla bra och bekvämt ;))


absolut finare i verkligheten men kolla byxans detaljer! skönt matrial var det oxå.
dessa tre plaggen är köpta på H&M
Den ena tunikan (inte med på bild) får jag byta imorgon för där var ett stort hål i sidan och det såg jag inte förrän jag kom hem, och den var köpt på kappAhl.
Det finns så många fina vårkläder där ute just nu och det kliar verkligen i fingrarna av att handla...handla...HANDLA!!!!! ;)

Nu ska jag börja med dagens middag.

hej o hå som det kan gå!!


Kommentarer
Postat av: lisette

jag får lååånma haha.. cardigan är ju den jag har i vit. muuk och fin va :)

2011-03-29 @ 22:28:33
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Knutmarlen

Great site, keep up the great work

2012-06-19 @ 17:29:17
URL: http://knutmarlen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0