middag på bordet :)

Idag när jag kom hem så blev jag verkligen glatt överaskad...MATEN STOD PÅ BORDET..tjooohoo..det var så skönt att bara komma hem från jobb och sätta sig för att äta istället för som jag brukar, ställa mig för att fixa till middag :) och änglarna i detta drama ver inte mindre än Denise och hennes pojkvän Fredrik..de hade fixat ihopa stekt kycklingfile, råstekt potatis,sallad och god kall vitlökssås MUMS vad gott det var och verkligen en kär tanke bakom det hela. Sånt där uppskattas verkligen och det fick dom såklart veta oxå.
Efteråt stack de upp till dyra konsum för att handla chockladpudding och vaniljsås, det var dom såklart värda efter den middagsprestationen! ;)
Nu är jag helt slut i planeten och det kommer nog inte bli någon sen kväll för mig misstänker jag, går jag in och sätter mig och kollar tv så tror jag nog att jag kommer att slocka ganska snabbt.
Denise och Fredrik badar i tunnan där ute just nu Brrr...fryser bara jag tänker på det, men det verkar vara skönt enligt dom eftersom de har suttit i en ganska bra stund nu .
Nu ska jag i alla fall hålla kväll och ändå sätta mig i soffan en stund
Hoppas ni har en skön Lördagkväll.

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0