Semladag Idag!

Nåå,,har ni käkat några semlor idag????
För idag är det faktist SEMLANS DAG för er som nu har missat det :)
Inte för att jag själv har ätit en endaste semla detta året och jag tror inte det kommer bli så många heller!! Jag ¨får nämligen ont i mina tinningar utav att äta semlor, ja det börjar alltid först i tinningarna och sen sprider det sig som rena MIGRÄNEN!   så NEJ TACK!!! jag tackar för mig och säger bestämt NEJ till semlor eller andra bakelser med mycket grädde på! MEN VISST ÄR DOM FINA ATT TITTA PÅ!!!?? ;))

Idag blev det lätt middag här hemma



lite småplock såsom knäckebröd med gott pålägg, stekt wienerkorv, tomat, fetaost, oliver, senap,ketchup,dressing och den där gröna saken som ligger bakom tomaten? Hmmm....kan inte komma på vad den heter.
Ja gott var det och lagom denna kväll.
Nu däremot e jag jättesugen på något sött!! Men jag har inget hemma och det är väl kanske lika bra det eftersom jag har bestämt mig för att hålla igen på vissa godsaker i veckorna. :))  ( Ni vet.....Nu inför sommaren ) *hihi*
SÅ LÅTER DET JU VARJE ÅR!!! OCH SÅ ÄVEN DETTA ÅRET!!!

Nu dags för
***halv 8 hos mej***

CHIAO AMIGO! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0