städ o tvätt på schemat

Idag är man ledig och vad hittar man på då måntro????

Självklart så städar och tvättar man!! ;)) VAD ANNARS????

men solen lyser ju och då känns det bara lite kul att städa faktist, konstigt att solen kan påverka en så mycket som den faktist gör, man blir ju med ens mycket piggare och på bättre humör när lilla fröken sol visar sig på himmlen :)
Hade MASSOR av tvätt eftersom jag missade min tvättid igår morse, så jag tog en changs imorse och sprang ut och kollade om där var ledigt och jag hade TUR!! från 9 till 16 kan jag ha tvättstugan så nu har jag rensat ihop ALL smutstvätt...inkl alla sängkläder! Härligt att bli av med all tvätt som bara legat och väntat på att få bli rent :)

Nu ska jag ta och dammsuga av här och torka av golven, sen ska jag fundilera ut vad jag ska fixa till middag, är sjukt sugen på Dillkött så vi får väl se om det kanske blir något sånt?


(min älsklingsljusstake som jag fick av Lisette i julklapp) den har fått brinna en hel del mörka kvällar här hemma!!


Kommentarer
Postat av: lisette

ja den är fin den :p

2011-03-07 @ 23:34:29
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0