strålande...


Väder idag!! man kan bara Njuta och vara glad! Ville att Jeppe skulle komma hit men han var nog inte riktigt pigg på det eftersom han tvättar idag. Tycker bara så synd om honom att han ska sitta där hemma själv en lördag. Men han vet att han är välkommen precis när han vill!
Nu ska jag ta en promenad upp till Dyra konsum för att inhandla till dagens middag som kommer att bestå av kyckling,pasta och sallad. En rätt som jag haft innan men som man mycket väl kan ha flera gånger om ;) eftersom det var sååååå underbart gott!! självklart kommer recept sedan.

Hoppas ni njuter lika mycket som mig utav solen och värmen som den utstrålar ;)


Kommentarer
Postat av: Jayne

Väntar på receptet då :)

Idag är det bättre väder, mindre blåst menar jag!!!!!

HÄRLIGT... alla grannar kommer fram och det blir liv på gatan igen..LOVE

Kanske man skulle ut och dricka kaffe sen...UTE... ja man kan ju ta på sig, men ändå vara ute och njuuuuuuta.

Kram på dej

2011-03-06 @ 09:12:50
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0