urdålig kvalite

Sitter och kopplar av framför tv.n just nu och småkollar på * PÅ LIV OCH DÖD * ganska spännande ibland och efter detta kommer *mannen som talar med hundar*  ett bra program det oxå och han är grymt duktig på att kunna tyda hundarnas språk :)
Idag blev det en god middag, dubbelpanerad fläskytterfile,pommes,broccoli och beasås


nästan lite som en helgmiddag men går väl lika bra en Tisdag som en Lördag ;)
Imorgon ska jag ha biff stroganoff och jag har plockat fram lövbiff från frysen, har faktist aldrig gjort stroganoff på lövbiff innan men det ska säkert gå bra!! Jag får göra på samma sätt som när jag gör korv stroganoff helt enkelt!
Nu ska snart Denise komma hem och jag måste få henne till att lägga sig i tid ikväll eftersom hon ska vara hos tandläkaren redan 7:45 imorgonbitti, så hon får helt enkelt stiga upp innan jag åker iväg till jobb.

Nu ska jag fortsätta koppla av här i min myspysiga soffa ;))
ha en skön Tisdagkväll


en jättedålig bild från idag via min vebkamera..Grrr...(det är det enda negativa med min nya data)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0