liljekonvalj-doft

Jobbehelgen är över och nu är man en vecka närmare sin semester ;) nu är det bara 11 veckor kvar! Hihi..låter dock som en hel evighet! men som sagt det går ganska fort!!! Tiden den bara rusar iväg utan förvarning kan jag tycka ibland!
Helgen på jobb har gått jättebra och allt har flytit på i lagom tempo, inte så många larm heller, eller Hmmm...när jag tänker efter....så faktist inte ETT ENDA!!  men nu känns det skönt att det återigen är söndag och veta att man är ledig nästa helg och då har jag bestämt med Jeppe att åka till Ullared på söndagen,,,han,jag, becky, lisette och denise ska ta en heldag där uppe :)) Däremot har jag inte talat om för honom att det säkerligen kommer bli ASMYCKET folk eftersom det snart är påsk!!! Hmmmm....(men han förlåter mig säkert) *hehehehehe* Liiiiiiite ful måste man få lov att vara? eller???? Menar om han får reda på det så *backar* han säkert!!
Ska bli jättetrevligt att få komma till Ullared igen och jag ser det som en liten trevlig stund med mina barn+ svärdotter, och inte behöver man väl handla för flera tusentals kronor?? bara för att man är just där!?

Kan bara hoppas på att det fina vädret håller i sig, idag och igår har det ju bara varit sååå skönt med Fröken sol, dock lite kallt i luften! Men idag använde jag mina solbrillor för första gången detta året, fula förstås men jag har inte hunnit köpa några nya...få se om jag kan hitta på Ullared :)))


ME IN MY SUNGLASED!! OLD BUT NICE FOR THE EYES WHEN THE SUN IS SHINING!


Ja dom e lite sådär gammeldagsa mina brillor men det gäller ju att skydda sina ögon för fröken sol är verkligen skarp just nu när hon är så långt nere på himmlen.

Idag kom helt plötsligt Evy och Jocke på besök och då hade hon med sig en jättefin äpplekaka och tre nybakade bröd, ett grovt och två fina *MUMMA*





Jag blev såklart jätteglad och delade på bröden för att frysa in men nog ska jag allt testa både det fina och det grova ikväll med en bit ost. 
Fick även en spann med vaniljsås till äpplekakan och även den ska jag testa, så jaaaa...ni kan ju förstå vart min *bantning* har tagit vägen!! ;))) DET FINNS JU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSA GOTT SOM MAN INTE KAN MOTSTÅ!! nä men jag försöker verkligen tänka på vad jag äter och imorgon är det Måndag igen och då ska jag börja med mina påsar igen ( tror jag ) *L*

Nu ska jag upp och ta mig en ducsh och lotiona in mig med en talk som jag köpte idag på eohallen...*LILJEKONVALJDOFT* Mmmmmmm.....säger jag bara!!!


Kommentarer
Postat av: Nisse

hej de va ju kul att höra att min syster har varit hos er. Har själv haft kontakt med Evy Men hon svarar inte ,Så nu undrar jag om hon har pratat en massa skit .Jag förstår varför dom varit där. Undrar om M:D var där för vad jag vet tål han ju inte dom heller o inte du heller Jag vet ju vad dom har för anledning för att komma ner till er. God Natt ha det bra

2011-03-27 @ 20:50:52
Postat av: Nisse

Varför frågar ni inte Morsan om hon vill följa med till Ullared

2011-03-27 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0