Vår!! var är du?

Brrrr...Idag har det verkligen varit rått och kallt ute, man blir lite deppad på detta kalla vädret och speciellt då när man läste första sidan på tidningarna förra veckan
*NU ÄR DET DAGS ATT BÖRJA MED SOLGLASÖGON, FÖR NÄSTA VECKA KOMMER SOLEN OCH VÄRMEN*
Ghhhaaaaa..Vilket struntprat!!! blir ganska sur inombords, jag har inte sett en gnutta sol på hur länge som helst och ingen vidare värme har det varit i veckan heller!! Man kan helt enkelt inte lita på dom där vädergubbarna.
Det värsta är att det tar så lång tid att få upp värmen i kroppen även när man har kommit hem, man lixom går och småfryser hela tiden och just nu är jag så trött på Kyla.
Sitter just nu under filten och ändå fryser man *SUCK*
Känns skönt att det är sista dagen på jobb imorgon sen är jag långledig *tjooohoo* ;)) och denna helgen ska jag njuta fullt ut och försöka ta tillvara på dom lediga dagarna,men oftast har man längtat så mycket efter sin lediga helg att man är trött när väl helgen infinner sig.
Nu ska jag gå och fixa mig en kopp te och bre två knäckemackor,Jag gjorde ju pannkakor när jag kom hem men jag är inte sådär jätteförtjust i det så jag avstod att äta, så är faktist lite sylten nu.

Håll tummarna att solen tittar fram imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0