vårkänslor!!

Ja idag och igår har man verkligen haft lite vårkänslor i kroppen samtidigt som man (jag) nog har drabbats av en släng av vårtrötthet :) i alla fall på morgnarna och kvällarna..på två dagar har jag inte hört att min mobil ringt för att väcka mig så det har lixom blivit att man har fått stiga upp i panik för att hinna i tid till jobbet.
Sen är det ju bara såååå underbart att fröken sol äntligen har börjat visa sig :) man blir genast på bättre humör.
Idag stekte jag falukorv när jag kom hem och det luktade bara sååå gott men själv har jag druckit min nutrilett, det går bra, bara jag får göra det på mitt egna vis, som idag tex,då åt jag frukost och lunch på jobbet och sen levt på nutrilett resten av dagen/kvällen.

Imorgon är jag ledig och då är det ju dags för Denise att göra sitt sångtest på Munkehätteskolan, hon är nervös nu men jag tror att det kommer gå bra för hon sjunger väldigt bra och har fin stämma :)
Jag ska i alla fall köra henne och hennes kompis imorgonbitti. Och jag tror nog att jag kommer vara lika nervös som Denise är om inte ännu mer? *hihi*

Nu börjar det svida i mina ögon så snart blir det kudden för min del.



min måltid tre gånger om dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0