vårtrötthet?

Helgen snart slut och det känns ganska skönt, eftersom man nu har jobbat hela helgen menar jag :) Nu går man mot en ny vecka och ett litet snäpp närmare sin semester,som jag kommer ha tidigt även detta året. Just nu känns det som att man verkligen är beroende utav lite ledighet, kan det vara *vårtröttheten* som har satt fart på en? man kan ju undra? för jag är extremt trött hela tiden och inte alls på humör, Jo när solen kommer fram så blir man ju genast lite gladare och på bättre humör, men jag menar *HUR OFTA VISAR SIG SOLEN*???? mycket sällan vill jag påstå!! Och tidningarna kan man verkligen inte lita på när de skriver på första sidan att *NU ÄR VÅREN PÅ VÄG OCH NU KOMMER VÄRMEN* tviiiii...säger jag bara!! dom bara LJUGER för att man ska köpa tidningen!!!  än så länge har det väl inte varit någon speciell vårvärme och inte så mycket sol heller för den delen. Mest bara grått och trist och kalla vindar!! Brrrrr....

jaja, nog om det eländiga vädret!! Idag efter jobb körde jag in till ekohallen och handlade lite lotion, schampo/balsam, stearinljus och lite annat..ville egentligen gå och kolla lite men orkade inte så jag körde hem och satte igång med maten som nu finns på spisen (spagetti och köttfärssås)  Mmm...så idag var det ingen som överraskade med middag inte ;)) efter maten ska jag gå och ta mig ett varmt bad tror jag och tända lite stearinljus och hälla i en massa bubblor och sen bara ligga där och njuta en stund, sen på med mjukisbyxor o T-shirt och bara slappa i soffan, såg faktist att det kommer en bra film på tv ett idag
*MÄN SOM HATAR KVINNOR* har ju sett den innan men den kan man mycket väl se en gång till enligt mig :)

Jag hoppas att ni njuter av er söndagkväll för det ska jag försöka göra!

tjingeling
från lilla mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0