fine day

Har varit en trevlig dag, jag körde hemifrån vid halv 12 tiden och då körde jag in till ekohallen där jag hittade en fin gul väska till martina och en rosa glasskål som hon kan ha godis,smycken eller annat i, söt var den i alla fall och jag ångrar lite att jag inte köpte en till mig själv. Sen hittade jag en sparkcyckel till Benjamin, visste ju inte om han hade någon innan men tog changsen och köpte den.
Efter Ekohallen körde jag hem till mamma och Nisse och då körde mamma o jag till Lucky food med en gång, det var roligt att gå där och titta och det blev lite köpt i alla fall, kommer åka dit fler gånger för att handla.
Sen bar det hem till Nisse där han hade ärtsoppan klar och den var jättegod.



Nisse ställde sig även att baka *HASTBULLAR* som jag ska be att få receptet på för dom var goda även dom.


( nisses hastbullar med banan i)

Sen bar det iväg hem till Peter och Benjamin där vi mötte upp stefan,Lill och tony
Benjamin fick sina presenter och han hade tydligen redan en sparkcyckel hemma hos Mona (sin mamma) men då har han ju en där och en hemma hos Peter, så slipper han asa på den fram och tillbaka :))

Nu är jag hemma och jag sitter och väntar på att Denise ska komma hem.
Imorgon är det jobbedags igen men nu börjar snart nedräkningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0