Jag hatar åska!

Jobbhelgen är slut och nu ska jag bara jobba en fjutten helg till innan det sen är semester :)) Totalt ska jag jobba tre veckor med denna.. SÅÅÅ NICE! sen blir det 5 ljuvliga semesterveckor att bara göra vad som faller en in.
En sak är i alla fall planerad och det är att vi ska upp till Sthlm ett par dagar efter midsommar, jag har aldrig varit där uppe så det ska bli kul.
Helgen som gått har varit helt ok, som sagt jobbat och sen har man bara kommit hem och suttit lite i trädgården och kopplat av, Igår var det lite jobbigt tyckte både jag och Denise eftersom det började åska ganska ordentligt, ja det var så man kände av det i golvet t om ,man började genast grubbla på om han den där profeten om jordens undergång kanske ev hade tagit fel på dag??? han hade ju spått att världen skulle gå under klockan 6 på Lördagen men inget hände, och igår när det började åska så var ju klockan 17:20 (alltså ganska nära 18:00) För sådan mullrande åska som det var igår har jag aldrig varit med om, så ett tag var jag faktist riktigt rädd och höll nästan på att svimma!!
MEEEEN det lugnade ner sig mer och mer och klockan blev till slut halv 7 och då kunde man börja andas ut igen!
Att människor kan skrämma upp en på det viset, sen är det såklart upp till var och en att tro på allt som skrivs men ändå!!! man vet ändå aldrig!!!

Idag har jag stannat hemma från jobb, jag vaknade halv4 med kraftig huvudvärk, gick upp och tog två alvedon och sen la jag mig igen..men det blev inget bättre, dunkade och gjorde ont i pannan...MIGRÄN.steg ändå upp vid fem men det gick inte,jag mådde illa av det onda och höll på att kräkas,så det var bara till tt ringa och be att få stanna hemma..Nu känns det lite bättre men har oxå legat fram tills nu och liiite malande värk finns kvar.
Nu ska jag koka mig en kopp te och se om jag kan bli av med återstående malande i huvudet.

HA EN BRA MÅNDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0