Denise 16år



Väckte tösabiten klockan 9 på morgonen och då hade hon ändå varit uppe en halvtimme innan typ ;( så ja hon fick gå och sova igen och låtsas att hon sov :)
standardrutinen här hemma är ju att man vaknar och sjunger för dom som fyller år, fixar kaffe och en smörgås och tänder upp lite ljus.
Nåja hon blev glad för sina presenter i alla fall och det är det viktigaste! Jag var LIIIIIITE RÄDD att hon skulle RATA sina presenter eftersom jag vet att denise är väldigt speciell och lite bortskämd...Inte alls som jeppe o Lisette som uppskattade vad dom än fick och dom var verkligen tacksamma för sina presenter! Fröken *sessa* däremot är född med silversked i munnen kan man nästan tro?!
Men nädå...hon blev faktist glad för det jag hade köpt till henne, och såklart så blev jag jätteglad över att se att hon blev nöjd! Sen vet jag ju inte om det var ett spel för gallerian? men isåfall får det vara det!

Här e lite bilder från hennes dag i alla fall!


16 ÅR OCH GIVETVIS EN *STJÄRNA*


snyggt smink fick hon och fina diadem ;))


WOW.....vilka LÄPPAR man får av detta läppstift! :)



Redo att möta släkten på gott och ont! ;))


Denise och lilla Wilma <3<3<3



Kusinerna Benjamin och Tony


Denises mormor och denises brorsdotter <3


Denises ÄLSKADE STORASYSTER Lisette.

Tack alla för en fin dag!

Kommentarer
Postat av: jayne

HIPP HIPP HURRAAAAAAAAAAAA

2011-12-04 @ 20:17:12
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0