fint besök strax :))

Jag skulle just till att påbörja mina gardiner när mobilen ringer och det är jeppe :)) han frågade om jag hade något för mig? såklart sa jag nä..eftersom jag i mitt sjätte sinne fattade att dom hade tänkt komma hit en stund :)
Mycket riktigt....han frågade om jag hade lust att bjussa på en kopp kaffe och självklart ville jag det, men han fick köpa kaffe o mjölk med sig för inget av det hade jag hemma..så får han självklart pengarna när han kommer!!
Ja så nu sitter jag bara och väntar på att de ska dyka upp och jag är så glad..för nu får man träffa Wilma ytterligare en gång denna veckan :)) kan det bli bättre?

Mina gardiner får allt vänta en stund till...har ju hela eftermiddagen och kvällen på mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0