goafton i stugorna

Sitter här just nu och har nyss tvättat håret och det är inlindat i en handduk med massa balsam


Och under tiden jag väntar på att få skölja ur balsamet så tänkte jag att jag ju kunde skriva ett litet blogginlägg :)) I brist på annat? !!
Nä men det är ganska trist att bara sitta och vänta på att tiden ska gå och då kan man ju lika bra göra något under tiden :)
Idag har dagen varit lång på jobbet men det är väl för att man känner sig lite sådär halvkass...min förkylning finns där men den vill inte riktigt bryta ut ordentligt...Täppt i näsan och ont i halsen om vartanannat,Bättre att det bryter ut ordentligt istället för att gå och vara småförkyld hela tiden!! JAJA...vad ska man göra?

Precis oxå försökt att ge mat till djuren men som jag nämnde igår så är det minsann mer än Denise i denna familjen som är bortskämd!! Hmmm...den där lilla Frk SMULA är inte ett dugg bättre hon!!!
Hon bara fnös på nosen och vände huvudet åt andra hållet nu när jag la upp mat i hennes tallrik..sen gick hon försiktigt fram och luktade på det för att sen bara fnysa ytterligare en gång och hoppa ner och gick direkt ut genom kattluckan!!!!!! Ghaaaaaaaaaa.......gissa om jag bara gapade stort!!!?
DJÄDRA BORTSKÄMDA SMULA!!
Hon är van vid att få pussi marinade men nu är liksom just den maten slut precis överallt ( kanske jag som handlat upp all den maten till smulan) ? och Givetvis får man ju då köpa något annat...MEEEEEEEN....det kvittar lixom vad jag än kommer hem med, så bara fnyser hon, ja ibland har det hänt att hon tar en eller två tuggor men sen ICKE SÅ NICKE!! Hon VÄGRAR!!

Tacka vet jag Felle!! han äter det han blir bjussad på..han e tacksam för ALL MAT HAN!! ;))) 

är det jag som skämmer bort dom eller vad är det frågan om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0