Migrän

Vaknade inatt av att jag hade en dundrande huvudvärk och samtidigt av att smulan gick och jamade här hemma vilket hon ALDRIG brukar göra på nätterna annars..till slut värkte det så mycket i mitt stackars huvud att jag var tvungen att stiga upp för att leta upp en alvedon eller treo eller precis vad som helst!!!
Tror ni jag hittade nåt????
Ghaaaaaaaaa...höll på att bli vansinnig och mer vansinnig blev jag av att smulan hela tiden bara ville ut!
Jag tog tag i henne och satte henne i sin låda ett antal gånger, men nädå..hon vägrade göra på lådan så till slut gav jag helt enkelt upp min kamp mot henne..öppnade dörren och hon sprang ut i svarta natten. Aldrig förr har hon varit ute på natten men antagligen var hon så nödig att hon endast ville göra det utomhus så ja jag orkade helt enkelt inte lyssna på hennes jamande! Gick o la mig igen och försökte sova men det funkade knappt..hela huvudet kändes som om det skulle sprängas i tusen bitar, klockan 6 gick jag ner och lyfte luren till jobb och sjukade mig..GLAD att jag gjorde det eftersom jag aldrig i livet hade klarat att jobba med en sådan huvudvärk.
Därefter lyckades jag somna för en stund men sen nästan sprang jag upp till Apoteket och köpte ett rör med alvedon
NU KÄNNS DET BÄTTRE!
fyyyy fabian för att ha Migrän...dom som aldrig haft det kan nog inte fatta vidden av hur ont det kan göra!!
man tål absolut ingenting...inga ljud..inget ljus och man vill bara ligga ner i ett mörkt rum, Imellan åt mår man ju t om illa så ont det kan göra. Ucsh det var hemskt, men som sagt nu känns det bättre och jag håller på att laga middag här hemma så det luktar ljuvligt i köket :))
vad det blir återkommer jag med senare.


Bilden är från i sommras nån gång men så här har jag legat nästan hela dagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0