sen som vanligt!

Ojjj så dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg, blir ju nästan rädd för mig själv att jag inte tar mig den tiden till att sitta och skriva lite varje dag ;) men det blir väl så med tiden..allt har ju sina med och motgångar och just nu är jag väl inne i en period nergång när det gäller bloggen, :) Inte heller har jag varit så förtjust i att testa nya recept på sista tiden, så det har jag ju inte heller kunnat skriva om :)
Nåja..det har väl inte hänt så speciellt mycket sen sist merrän att Eva o jag var i Ullared och shoppade...vi åkte redan klockan halv 6 på morgonen och gick där tills klockan var närmare 3...var i alla fall inte hemma förrän 5-halv 6 och jag handlade nog mest juklappar, men än är jag inte klar ändå :) ATT JAG ALLTID SKA HA SÅ SVÅRT FÖR DET DÄR MED KLAPPAR!  *suck* kommer alla gånger bli likadant detta året som alla åren dess förinnan...jo att jag kommer gå ut dagen innan julafton o handla klappar! :((
JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR JAG SKA VA SÅ SENFÄRDIG MED DET VAREVIGA ÅR!???
Det var en jättetrevlig tur annars och det hoppas jag att vi kommer göra om fler gånger!! :)

Wilma var det ett tag sen jag träffade men förhoppningsvis så träffar jag henne på Söndag då de ska hem till Lisette o hälsa på :) då kommer såklart jag oxå att komma dit!  Däremot har Lisette varit där och tagit några söta små kort på henne :)


bl.a denna sötingen ....hahahaha...VIST E HON BARA SÅÅÅ GO!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0