ostbricka,vin,kinamat och dotter

Jobbehelgen är över och nu är det snart Måndag igen..tiden den bara RUSAR! men trots en jobbehelg så har denna helgen varit jättebra på alla sätt och vis :)
Jag hämtade upp Lisette efter jobbet i fredags och då bestämde vi att vi skulle fixa till lite ostbricka inför kvällen, så vi körde till B&W för att inhandla lite olika ostar och lite annat smått och gott som tillhör en ostbricka :)
Vi gick även förbi bolaget och där blev vi stoppade av försäljare av mobiler ;) och givetvis slutade det med att jag kom hem med en iphone 4, och den har jag i princip suttit och lekt med hela helgen ;))
Även Lisette hade införskaffat sig en ny mobil så hon var ju lika benägen hon att sitta och testa sin nya leksak :)
Jag är i alla fall supernöjd med min!
Vi dukade fram lite ostbricka och det var verkligen gott...MUMS...jag älskar ju olika slags ostar!






Det var så trevligt att bara sitta och äta lite gott och bara umgås :)

Lisette stannade även under Lördagen och då bestämdes det att vi skulle beställa kinamat, så när jag kom hem så tog vi bilen och körde och hämtade  4 st 4 små rätter
smakade underbart även det för det var sååååå längesen jag ätit kinamat
vi spexade och skojjade och hade allmänt kul.





TREVLIGT ATT FÅ LÅNA DIG EN HELG LISETTE <3


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: lisette

av alla jävla bilder alltså :P

2011-10-13 @ 20:24:56
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0