UCSH.....

Ucsh..nu börjar nog vintern på allvar? ja i alla fall på morgnarna..hörde nyss på radion att de t om har börjat salta på vissa vägar :((
Jag tycker inte om att köra bil när det är halt ute så för min del är det katastrof med vintervägar.
Får väl snart stiga upp ÄNNU tidigare för att hinna med bussen...*SUCK*
en hel låååååång vinter till nästa vår, känns som en hel EVIGHET!!
JAJA...
Nu ska jag bara jobba idag och imorgon sen är jag ÄNTLIGEN ledig i helgen, och vad ska jag då hitta på? jo en dag ska jag köra upp till Jeppe i alla fall, han fyllde ju 24 igår och man saknar lilla Wilma jättemycket.
Ser ju henne ofta på foto och så men det är ju inte samma sak som att träffa henne i verkligheten!! :))
Jag bara längtar tills jag får passa henne, men så länge Beccy ammar så är det ju lite svårt!

Nä nu ska jag ta och bege mig till nästsista jobbedagen för denna veckan

puss o hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0