Annette Dagen

Ja om ni inte visste det så är det faktist Annettes och Anitas dag IDAG! ;) själv hade jag ingen som helst koll på det förrän min lilla mamma ringde mig på jobb och sa GRATTIS!! Hmmm...tänkte jag!!! vaddå Grattis?? har jag vunnit något eller har jag fått fler barnbarn eller vad handlar det om? *hehe* för *fyllde år* Visste jag ju lixom att jag inte gjorde :) Till slut kom jag själv på det....visst ja..det är den 9/9 idag och då har ju jag NAMNSDAG! :)
JA där ser man hur mycket jag håller koll på just namnsdagar!! ;))

Nu är det Fredag och man borde ju njuuta av sin Fredag, men eftersom jag ska jobba helg så känns det inte så märkvärdigt, men ett glas vitt sitter jag just nu och smuttar på i alla fall.

I Onsdags kom lilla familjen hit..Jeppe,Beccy och lilla söta Wilma..även lilla Lisette kom hit och allihopa stannade på middag. Jättekul att ha dom hemma allihopa samtidigt, var ju bara Christoffer som saknades men han var ute på sitt håll med kompisar.
Man fick i alla fall ta stor del i Wilma och det känns skönt för varken jeppe eller beccy verkar bry sig om ifall man nu vill hålla henne så mycket som möjligt och vi nästan slogs om vem som skulle få byta blöjja på henne. :))

Allihopa sov över och på Torsdagmorgon väckte Jeppe mig och sa att det var frukost..då hade redan mr D kört Lisette och Denise till skolan.
därefter satt vi och grunnade på vad vi skulle hitta på för något :) och till slut blev det en tur upp till Ullared.
Jättetrevlig tur och Wilma sov nästintill hela tiden utom just när vi stannade vid Ullared...så skrek hon i högan sky och ville ha mat :) så vi letade snabbt upp amningsrummet som de har nu och där satte sig beccy för att amma.
Sen gick vi lite var och en på sitt egna håll, jag köpte inte sådär jättemycket men det blir ju alltid något och jag har bestämt mig för att åka dit innan jul för att kunna köpa julklappar...menar man hittar ALLTID NÅGOT till var och en som man ska köpa till. :)

TACK FÖR EN JÄTTEBRA *HELTAPROPÅTUR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0