ljuv doft i köket

Mmmm...vad här luktar gott i mitt kök just nu! :)
har en maträtt i ugnen som snart är klar och den har spridit ljuvlig doft i hela köket..ja i hela huset faktist! :)
ska bli spännande och se om det smakar lika gott som det luktar och blir det gott så självklart kommer där upp ett recept senare :)
Idag har jag bara varit hemma och slappat, Denise och jag tog en runda till Nydala för att hyra film..känner så för att bara sätta mig när kvällen närmar sig och bara slappa framför en bra film, vi hyrde tre st för 99 kronor och man får ha dom en hel vecka ifall man inte orkar titta på alla filmer på en gång.
På vägen hem från Nyala så tog jag mod till mig och körde ner på motorvägen :))) STOLT!  och det kändes inte alls konstigt idag, men övning ger ju färdighet och snart kan jag sätta mig i bilen själv och köra upp till Landskrona.
Nä nu ska jag plocka fram gratängen från ugnen, så får den stå och dra sig en stund innan det är dags att äta :)

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0