mina nya skor

Dessa var jag och köpte igår efter jobbet på skopunkten


ett par svarta kängor 299 kr


ett par bruna kängor 299 kr

oxå då dessa supercoolingar till stövlar som jag tror jag kommer att ÄLSKA ;)
dom kostade 499 men jag tror nog att dom kommer vara värd det priset :)


skitsnygga med den silvriga dragkedjan på utsidan som dekoration...finns ju även en dragkedja på insidan för att öppna upp stöveln. Dom satt som en smäck på mig och jag kände genast att jag skulle trivas i dom :)
Jag tycker om att handla på skopunkten eftersom man kan välja två eller tre par...köper man två par så får man det billigaste paret för halva priset...köper man sen 3 par som jag gjorde så får man det billigaste paret gratis, så med andra ord: ett av de två översta kängorna har jag fått gratis :) och det är ju inte helt fel!
Nu när nästa lön kommer så ska vi ut och handla även till Denise, hon gillade inte detta som jag köpt..annars har vi ju lixom samma storlek och kan dela på skorna/stövlarna..men hon vill ha andra typer av skor.

I LOVE SHOES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0