resa?

Jag har mer och mer börjat fundera på att boka en resa till ett varmt land, har kollat resor hela dagen på nätet och man blir så sjukt sugen!
Har lust att åka med mina två töser på en veckas semester i Augusti-september.
ska höra med Lisette om hon inte hade varit pigg på det, menar nu när hon bor hemma kan hon ta en månad av sina pengar till en liten resa med mamma och syster :)  en månad mer eller mindre hemma kan det vara värt
Har kollat Grekland, spanien och turkiet och alla verkar vara jättefina och med Allinclusive..det vill jag absolut ha när jag reser..för det blir ännu dyrare om man ska gå ut och handla varje dag och äta ute varje dag.
Tar man all inclusive så får man både frukost,lunch,mellanmål, middag och dricka av olika de slag.

kolla bara så mysigt det ser ut!


detta har jag för mig var i mallorca


och detta var på Rhodos har jag för mig!

Bägge ställena var med all inclusive

Hittade även ett billigt i Turkiet som låg precis vid stranden och nära till centrum o allt!!

Ohhhh VAD JAG VILL

Tänk bara känslan av att stå på sturups flygplats..ta en drink och bara veta att man snärt är nere i värmen!! :))
Måste försöka övertala dottra min :)

Kommentarer
Postat av: jayne

MMM ser onekligen mysigt ut!

Här blir det till att ligga lågt... äldstingen går ut gymnasiet i sommar och ja... vet inte hur det går för honom med skola/jobb..... Men det hade varit mysigt!

Victor vann inget men är med i månadens bild tävling, men ja... det var mer att vi varit i stan och sett denna staty...pratade om den lite och sen inte mer. Så ser man i tidningen att detta med tomteluvor har ökat och de undrar om ngn läsare sett ngt och har bild isåfall ville de gärna få tillgång till den. Oj sa jag.. men Victor du har ju, skicka in..

Han var nja..njo.. men jag tog upp datorn och sa..SÅ...skicka in NU:

Därför var det så kul att den kom med.. han blev så klart glad..så fort sa han.. man kanske ska skicka in fler gånger på annat???

JAAAAA..... Han har ju dessa svårigheter att komma till skott så att säga... så därför är det extra bra när han ser att det ger ngt.

Kram på dig i blåsten..eller storm.

2012-01-04 @ 07:07:08
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0