tredje Dukandagen

Igår orkade jag inte skriva här på bloggen, jag var allmänt trött och uttråkad och SJUKT..SJUKT godissugen :( och ganska lättirriterad var jag oxå, så det var nästan tur att här inte fanns någon i min närhet ,haha..
det är väl den där dieten som sätter press på en, men idag har det känts bättre.
Det enda som är jobbigt egentligen är att fudera ut vad man ska äta för något..det blir ju lite ensidigt att bara äta kött och fisk hela tiden, utan sås..utan potatis..utan pasta och utan ris...man vet lixom inte hur man ska fixa till det för att det ska se gott ut?
Igår åt jag i alla fall

Till Frukost: ett kokt ägg och ett glas lättyoghurt

till lunch: lunchlådan jag hade fixat till dagen innan med gravad lax, kräftstjärtar, räkor, ett halvt kokt ägg, och keso

till middag åt jag en kokt kycklingfile som jag kokade i buljong och keso

på kvällen tog jag mig ett par kokta skinkrullar

dricka: Massor av vatten, te och kaffe.

Imorgon ska jag nog ta och kosta på mig en coca cola zero :) ja för det får man lov att dricka och det kan ju vara bra att dricka det när man får det där lilla sötsuget som man oftast får på jobb efter lunch!

Här är min tallrik som jag hade till Middag igår


buljongkokt kycklingfile med keso kryddat med örtkrydda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0